donderdag 11 maart 2010

wie zijn wij?

11 maart 2010

Hoi, wij zijn Shadi,Winnie,Tugce,Laurie en Julia.
Wij hebben geen ervaring met het maken van een blog maar wij zullen ons best doen.
Daarom denken wij dat het leuk is om ons individueel voor te stellen

naam: Shadi
leeftijd: 14
hobby: Dansen, zingen, gek doen (met vriendinnen) en msnen =D
ervaring: Photoshop, filmpjes met Windows Movie Maker, nog niet veel ervaring met video's.
verwachting: We gaan zeker heel veel bloopers tegemoet, maar met dat word het zeker een heel leuk filmpje :)

naam:Winnie
leeftijd: 13
hobby: korfbal,zingen, foto's maken en gek doen (:
ervaring:ik maak vaak foto's voor hyves en soms gekke filmpjes met vriendinnen haha :]
verwachting:ik denk dat ons filmpje heel leuk gaat worden en dat we veel lol gaan hebben!

naam:Tugce
leeftijd: 15
hobby: Voetbal, msn'en, feesten ;D
ervaring:Ik maak ook wel veel foto's voor hyves, facebook enz :] maar filmpjes?? nee ;o
verwachting: Wordt vast SUPER,, ik heb er vertrouwen in =)

naam: Laurie
leeftijd: 14
hobby: Voetbal, msn, schoolfeesten
ervaring: ik maak soms filmpjes.. :]
verwachting: het wordt vast leuk. ^^

naam: Julia
leeftijd: 14
hobby: korfbal, musical en lol maken ;D
ervaring: foto's maar ben niet echt bezig met filmpjes?!
verwachting: we gaan vast veel loll hebben =)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten